Як ми раніше повідомляли, 7 тисяч тонн зерна рашисти змародерили у фермерів і трейдерів Запорізької області й вивезли «до дружніх країн» через Бердянський порт на кораблі «Жибек Жолу» (Zhibek Zholy).
Рештки затопленого ВМС України російського десантного корабля «Саратов» біля причалу №7 окупанти «розмінували» бо вони заважали вивозити зерно.
Проте, прийняти судно неможливо без працівників порту. Наприкінці травня стало відомо, що окупаційна «влада» призначила «директором» колишнього працівника Служби морської безпеки, а також інструктора полку «Азов», Володимира Стельмаченка. До повномасштабного вторгнення росії в Україну Стельмаченко був відомий як керівник та засновник первинної організації Товариства сприяння обороні України «Коловрат», патріот України та волонтер «Азова». Чоловік неодноразово брав участь в навчаннях «Азова» з тактичної та снайперської стрільби на полігонах Урзуфа, сіл Новопетрівки та Азовського. Від липня 2004 року Володимир Стельмаченко працював на посаді офіцера групи оперативного складу Служби морської безпеки Бердянського морського порту. А від початку окупації добровільно погодився співпрацювати з росіянами.
За інформацією з надійних джерел, на співпрацю з рашистами добровільно пішов Сергій Кретчмер (на фото зліва) – капітан буксира Лейтенант Шмідт.
Вочевидь, саме колаборант Кретчмер провів по фарватеру судно 25 червня і продовжує агітувати людей, приєднатися до команди й, таким чином, допомагати окупантам грабувати народ України.
Жінка на фото — Валерія Кретчмер, його донька. До війни працювала у відділі кадрів Бердянського морського порту. Саме ця особа була відповідальною за формування списків працівників порту-атошників, пільговиків та списків для військкомату. Тепер ці документи — в руках російських військових та ФСБ, які продовжують викрадати й катувати бердянців, передає Приморка.City.
Людина у формі на фото — Паша Харакозов, уродженець м. Грозний (Чечня) співмешканець Валерії Кретчмер. Обіймав посаду начальника відділу портової механізації. 2017 року був одним із фігурантів корупційного скандалу із закупівлею двигунів для портових кранів. За версією слідства, він був одним із головних підозрюваних у привласненні великою суми коштів. Саме за ці гроші, кажуть портовики, Харакозов придбав елітний автомобіль Lexus. На даний час Паша сам пішов працювати на загарбників, отримав «посаду» заступника директора і завідує крановим господарством.
Прямо, або опосередковано, ці троє колаборантів причетні до розкрадання української пшениці, а також до численних викрадень мешканців тимчасово окупованого Бердянська.