Компанія Volkswagen переходить до стратегії «в Китаї, для всього світу». Нова парадигма поступово замінить нинішню доктрину «в Китаї, для Китаю», такий крок повинен створити важливі передумови для реформ у середині бренду.
Про це заявив заступник генерального директора SAIC-Volkswagen Фабіо Штельцель, повідомляє РБК-Україна з посиланням на Autohome.
«Спільне підприємство SAIC-Volkswagen відсвяткувало 40-річчя і зараз підписало нову угоду, яка діятиме до 2040 року. Сторони домовилися дотримуватися стратегії «в Китаї, для всього світу», тобто поєднувати китайські ресурси з німецькою якістю. У майбутньому всі нові продукти SAIC-Volkswagen відповідатимуть міжнародним стандартам якості», — зазначив Штельцель.
Майбутні моделі Volkswagen китайської збірки будуть продаватися не тільки на внутрішньому ринку, а й експортуватися в інші країни. Крім того, стратегія «в Китаї, для всього світу» передбачає не тільки локальну збірку, а й розвиток. Не виключено, що з часом китайська продукція буде перевершувати іноземну: у Китаї є сумлінні постачальники, які роблять машини розумнішими.
Топ-менеджер SAIC-Volkswagen згадав, що 10-20 років тому фраза «зроблено в Китаї для Китаю» означала спрощену комплектацію. Але зараз ситуація інша. Наприклад, Volkswagen Passat Pro в півтора рази дешевше європейського, а базова комплектація багатша.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.